FANDOM

Papa's Next Chefs 2012
Papa's Next Chefs 2013
Papa's Next Chefs 2014
Pnc 2013.png

InfoRediger

Papa's Next Chefs er en konkurransen mellom kundene i Papas Gameria om hvem som skal være sjefer i det nyeste spillet. Og de som spilte spillene kan stemme om hvem av kundene de vil at skal vinne. Det er to kunder som vinner. Denne gangen er det fire forskjellige divisjoner: Dr. Cherry divisjonen, Fizzo divisjonen, Purple Burple divisjonen og Hyper Green divisjonen.

De navnene med fete bokstaver betyr at den kunde vant den runden.

Dr. Cherry-divisjonenRediger

Drcherry winners.jpg

Runde 1Rediger

Drcherry round1c.jpg
Hvit.png Drcherry round1a.jpg Hvit.png Drcherry round1b.jpg
James VS Cletus Clover VS Mindy
  • James vant over Cletus i denne runden. Cletus hadde 1.169 stemmer, mens James hadde 4.227 stemmer. Det vil si at James vant med 3.058 stemmer til sammen. Cletus gikk ut av kampen.
  • Clover vant over Mindy i denne runden. Mindy hadde 2.172 stemmer, mens Clover hadde 3.205 stemmer. Det vil si at Clover vant med 1.033 stemmer. Mindy gikk ut av kampen.

Runde 2Rediger

Drcherry round2c.jpg
Robby VS Tony Zoe VS Scooter
  • Tony vant over Robby i denne runden. Robby hadde 1,527 stemmer, mens Tony hadde 3,792 stemmer. Det vil si at Tony vant over Robby med 2,265 stemmer til sammen. Robby gikk ut av kampen.
  • Scooter vant over Zoe i denne runden. Zoe hadde 1,185 stemmer, mens Scooter hadde 4,123 stemmer. Det vil si at Scooter vant over Zoe med 2,938 stemmer til sammen. Zoe gikk ut av kampen.

FinaleRediger

Drcherry round3c.jpg
Hvit.png Drcherry round3a.jpg Hvit.png

Drcherry round3b.jpg

Tony VS James Clover VS Scooter

Purple Burple-divisjonenRediger

Purpleburple winners.jpg

Runde 1Rediger

Purpleburple round1c.jpg
Hvit.png Purpleburple round1a.jpg Hvit.png Purpleburple round1b.jpg
Gremmie VS Franco Kayla VS Tohru
  • Franco vant over Gremmie i denne runden. Gremmie hadde 2,083 stemmer, mens Franco hadde 3,382 stemmer. Det vil si at Franco vant med 1,299 stemmer til sammen. Gremmie gikk ut av kampen.
  • Tohru vant over Kayla i denne runden. Kayla hadde 2,095 stemmer, mens Tohru hadde 3,343 stemmer. Det vil si at Tohru vant med 1,248 stemmer til sammen. Kayla gikk ut av kampen.

Runde 2Rediger

Purpleburple round2c.jpg
Doan VS Greg Lisa VS Mary
  • Doan vant over Greg i denne runden. Greg hadde 2,185 stemmer, mens Doan hadde 3,478 stemmer. Det vil si at Doan vant med 1,293 stemmer til sammen. Greg gikk ut av kampen.
  • Mary vant over Lisa i denne runden. Lisa hadde 2,334 stemmer, mens Mary hadde 3,309 stemmer. Det vil si at Mary vant med 975 stemmer til sammen. Lisa gikk ut av kampen.

FinaleRediger

Purpleburple round3c.jpg
Doan VS Franco Tohru VS Mary
  • Doan vant over Franco i denne runden. Franco hadde 1,271 stemmer, mens Doan hadde 2,921 stemmer. Det vil si at Doan vant med 1,650 stemmer til sammen. Franco gikk ut av kampen.
  • Tohru vant over Mary i denne runden. Mary hadde 1,931 stemmer, mens Tohru hadde 2,273 stemmer. Det vil si at Tohru vant med 342 stemmer til sammen. Mary gikk ut av kampen.

Fizzo-divisjonenRediger

Fizzo winners.jpg

Runde 1Rediger

Fizzo round1c.jpg
Hvit.png Fizzo round1a.jpg Hvit.png Fizzo round1b.jpg
Allan VS Hank Edna VS Wendy
  • Allan vant over Hank i denne runden. Hank hadde 1,815 stemmer, mens Allan hadde 2,689 stemmer. Det vil si at Allan vant med 874 stemmer til sammen. Hank gikk ut av kampen.
  • Wendy vant over Edna i denne runden. Edna hadde 778 stemmer, mens Wendy hadde 3,709 stemmer. Det vil si at Wendy vant med 2,931 stemmer til sammen. Edna gikk ut av kampen.

Runde 2Rediger

Fizzo round2c.jpg
Wally VS Timm Willow VS Sue
  • Timm vant over Wally i denne runden. Wally hadde 1,429 stemmer, mens Timm hadde 3,436 stemmer. Det vil si at Timm vant med 2,007 stemmer til sammen. Wally gikk ut av kampen.
  • Willow vant over Sue i denne runden. Sue hadde 1,349 stemmer, mens Willow hadde 3,548 stemmer. Det vil si at Willow vant med 2,199 stemmer til sammen. Sue gikk ut av kampen.

FinaleRediger

Fizzo round3c.jpg
Allan VS Timm Willow VS Wendy
  • Timm vant over Allan i denne runden. Allan hadde 2,112 stemmer, mens Timm hadde 2,779 stemmer. Det vil si at Timm vant med 667 stemmer til sammen. Allan gikk ut av kampen.
  • Willow vant over Wendy i denne runden. Wendy hadde 1,202 stemmer, mens Willow hadde 3,726 stemmer. Det vil si at Willow vant med 2,524 stemmer til sammen. Wendy gikk ut av kampen.

Hyper Green-divisjonenRediger

Hypergreen winners.jpg

Runde 1Rediger

Hypergreen round1c.jpg
Hvit.png Hypergreen round1a.jpg Hvit.png Hypergreen round1b.jpg
Johnny VS Hugo Sasha VS Ivy
  • Johnny vant over Hugo i denne runden. Hugo hadde 1,883 stemmer, mens Johnny hadde 2,957 stemmer. Det vil si at Johnny vant med 1,074 stemmer til sammen. Hugo gikk ut av kampen.
  • Ivy vant over Sasha i denne runden. Sasha hadde 2,169 stemmer, mens Ivy hadde 2,666 stemmer. Det vil si at Ivy vant med 470 stemmer til sammen. Sasha gikk ut av kampen.

Runde 2Rediger

Hypergreen round2c.jpg
Connor VS Matt Utah VS Cecilia
  • Matt vant over Connor i denne runden. Connor hadde 2,118 stemmer, mens Matt hadde 4,726 stemmer. Det vil si at Matt vant med 2,608 stemmer til sammen. Connor gikk ut av kampen.
  • Utah vant over Cecilia i denne runden. Cecilia hadde 2,434 stemmer, mens Utah hadde 4,418 stemmer. Det vil si at Utah vant med 1,984 stemmer til sammen. Cecilia gikk ut av kampen.

FinaleRediger

Hypergreen round3c.jpg
Johnny VS Matt Utah VS Ivy
  • Matt vant over Johnny i denne runden. Johnny hadde 2,566 stemmer, mens Matt hadde 3,990 stemmer. Det vil si at Matt vant med 1,424 stemmer til sammen. Johnny gikk ut av kampen.
  • Utah vant over Ivy i denne runden. Ivy hadde 1,787 stemmer, mens Utah hadde 4,791 stemmer. Det vil si at Utah vant med 3,004 stemmer til sammen. Ivy gikk ut av kampen.

SemifinalenRediger

Runde 1Rediger

2013semifinals round1c.jpg
Hvit.png 2013semifinals round1a.jpg Hvit.png 2013semifinals round1b.jpg
James VS Timm Willow VS Scooter
  • James vant over Timm i denne runden. Timm hadde 2,061 stemmer, mens James hadde 5,680 stemmer. Det vil si at James vant med 3,619 stemmer til sammen. Timm gikk ut av kampen.
  • Willow vant over Scooter i denne runden. Scooter hadde 2,879 stemmer, mens Willow hadde 4,928 stemmer. Det vil si at Willow vant med 2,079 stemmer til sammen. Scooter gikk ut av kampen.

Runde 2Rediger

2013semifinals round2c.jpg
Doan VS Matt Utah VS Tohru
  • Matt vant over Doan i denne runden. Doan hadde 3,451 stemmer, mens Matt hadde 3,885 stemmer. Det vil si at Matt vant med 434 stemmer til sammen. Doan gikk ut av kampen.
  • Utah vant over Tohru i denne runden. Tohru hadde 2,380 stemmer, mens Utah hadde 4,943 stemmer. Det vil si at Utah vant med 2,563 stemmer til sammen. Tohru gikk ut av kampen.

FinalenRediger

2013 finalbattle.jpg

2013 final 1c.jpg
Hvit.png 2013 final 1a.jpg Hvit.png 2013 final 1b.jpg
Matt VS James Willow VS Utah
  • James vant over Matt i finalen. Matt hadde 2,816 stemmer, mens James hadde 7,526 stemmer. Det vil si at James vant med 4,710 stemmer til sammen. Matt gikk ut av kampen.
  • Willow vant over Utah i finalen. Utah hadde 3,500 stemmer, mens Willow hadde 6,840 stemmer. Det vil si at Willow vant med 3,340 stemmer til sammen. Utah gikk ut av kampen.

Vinnerne av Papa's Next Chefs 2013 ble James og Willow, og de skal være sjefer i spillet Papa's Cupcakeria.

Hvit.png Winner brackets pnc13.jpg Hvit.png Winners pnc13.jpg

Tilfeldig wiki