FANDOM

Papa's Next Chefs 2011
Papa's Next Chefs 2012

InfoRediger

Papa's Next Chefs er en konkurransen mellom kundene i Papa's Gameria om hvem som skal være sjefer i det nyeste spillet. Og de som spilte spillene kan stemme om hvem av kundene de vil at skal vinne. Det er to kunder som vinner. Denne gangen er det tre forskjellige divisjoner: Pepperoni-divisjonen, Onion-divisjonen og Pineapple-divisjonen.

De navnene med fete bokstaver betyr at den kunde vant den runden.

Runde 1Rediger

Pepperoni-divisjonenRediger

Round1 brackets.jpg
Hvit.png Round1 1a.jpg Hvit.png Round1 1b.jpg
Wally VS Gino Edna VS Vicky
Round1 brackets.jpg
Mitch VS Marty Maggie VS Rita
  • Marty vant over Mitch i denne runden. Mitch hadde 107 stemmer, mens Marty hadde 221 stemmer. Det vil si at Marty vant med 114 stemmer til sammen. Mitch gikk ut av kampen.
  • Maggie vant over Rita i denne runden. Rita hadde 219 stemmer, mens Maggie hadde 112 stemmer. Det vil si at Maggie vant med 107 stemmer. Rita gikk ut av kampen.
Round1 brackets.jpg
Roy VS Alberto Bruna VS Penny
Round1 brackets.jpg
Carlo VS Kingsley Cecilia VS Clover

Onion-divisjonenRediger

Round1 brackets.jpg
Greg VS Cletus Zoe VS Prudence
  • Greg vant over Cletus i denne runden. Cletus hadde 110 stemmer, mens Greg hadde 174 stemmer. Det vil si at Greg vant med 64 stemmer til sammen. Cletus gikk ut av kampen.
  • Prudence vant over Zoe i denne runden. Zoe hadde 94 stemmer, mens Prudence hadde 190 stemmer. Det vil si at Prudence vant med 96 stemmer. Zoe gikk ut av kampen.
Round1 brackets.jpg
Chuck VS Taylor Mary VS Clair
  • Taylor vant over Chuck i denne runden. Chuck hadde 144 stemmer, mens Taylor hadde 147 stemmer. Det vil si at Taylor vant med 3 stemmer til sammen. Chuck gikk ut av kampen.
  • Mary vant over Clair i denne runden. Clair hadde 92 stemmer, mens Mary hadde 188 stemmer. Det vil si at Mary vant med 96 stemmer. Clair gikk ut av kampen.
Round1 brackets.jpg
Franco VS Big Pauly Tohru VS Ivy
Round1 brackets.jpg
Nick VS Cooper Olga VS Mandi
  • Cooper vant over Nick i denne runden. Nick hadde 65 stemmer, mens Cooper hadde 267 stemmer. Det vil si at Cooper vant med 202 stemmer til sammen. Nick gikk ut av kampen.
  • Mandi vant over Olga i denne runden. Olga hadde 57 stemmer, mens Mandi hadde 272 stemmer. Det vil si at Mandi vant med 215 stemmer. Olga gikk ut av kampen.

Pineapple-divisjonenRediger

Round1 brackets.jpg
Wally VS Gino Edna VS Vicky
  • Allan vant over Hugo i denne runden. Hugo hadde 146 stemmer, mens Allan hadde 236 stemmer. Det vil si at Allan vant med 90 stemmer til sammen. Hugo gikk ut av kampen.
  • Utah vant over Mindy i denne runden. Mindy hadde 108 stemmer, mens Utah hadde 283 stemmer. Det vil si at Utah vant med 175 stemmer. Mindy gikk ut av kampen.
Round1 brackets.jpg
Mitch VS Marty Maggie VS Rita
Round1 brackets.jpg
Roy VS Alberto Bruna VS Penny
Round1 brackets.jpg
Carlo VS Kingsley Cecilia VS Clover

Runde 2Rediger

Pepperoni-divisjonenRediger

Pepperoni round1 winners.jpg
Vinnerne etter runde 1 i Pepperoni-divisjonen var Wally, Marty, Carlo Romano, Alberto, Maggie, Vicky, Cecilia og Bruna Romano.

Round2 brackets.jpg
Wally VS Marty Maggie VS Vicky
  • Marty vant over Wally i denne runden. Wally hadde 161 stemmer, mens Marty hadde 185 stemmer. Det vil si at Marty vant med 24 stemmer til sammen. Wally gikk ut av kampen.
  • Maggie vant over Vicky i denne runden. Vicky hadde 92 stemmer, mens Maggie hadde 234 stemmer. Det vil si at Maggie vant med 144 stemmer. Vicky gikk ut av kampen.
Round2 brackets.jpg
Carlo VS Alberto Cecilia VS Bruna

Onion-divisjonenRediger

Onion round1 winners.jpg
Vinnerne etter runde 1 i Onion-divisjonen var Cooper, Big Pauly, Taylor, Greg, Prudence, Mary, Tohru og Mandi.

Round2 brackets.jpg
Greg VS Taylor Mary VS Prudence
  • Taylor vant over Greg i denne runden. Greg hadde 102 stemmer, mens Taylor hadde 243 stemmer. Det vil si at Taylor vant med 141 stemmer til sammen. Greg gikk ut av kampen.
  • Prudence vant over Mary i denne runden. Mary hadde 117 stemmer, mens Prudence hadde 233 stemmer. Det vil si at Mary vant med 116 stemmer. Mary gikk ut av kampen.
Round2 brackets.jpg
Cooper VS Big Pauly Tohru VS Mandi

Pineapple-divisjonenRediger

Pineapple round1 winners.jpg
Vinnerne etter runde 1 i Pineapple-divisjonen var Doan, James, Timm, Allan, Utah, Sasha og Peggy.

Round2 brackets.jpg
Timm VS Allan Sasha VS Utah
  • Timm vant over Allan i denne runden. Allan hadde 154 stemmer, mens Timm hadde 164 stemmer. Det vil si at Timm vant med 10 stemmer til sammen. Allan gikk ut av kampen.
  • Utah vant over Sasha i denne runden. Sasha hadde 85 stemmer, mens Utah hadde 228 stemmer. Det vil si at Utah vant med 143 stemmer. Sasha gikk ut av kampen.
Round2 brackets.jpg
Doan VS James Peggy VS Sue
  • James vant over Doan i denne runden. Doan hadde 109 stemmer, mens James hadde 197 stemmer. Det vil si at James vant med 88 stemmer til sammen. Doan gikk ut av kampen.
  • Peggy vant over Sue i denne runden. Sue hadde 109 stemmer, mens Peggy hadde 208 stemmer. Det vil si at Peggy vant med 99 stemmer. Sue gikk ut av kampen.

Runde 3Rediger

Division finals.jpg
Vinnerne etter runde 2 i alle divisjonene var Cooper, Cecilia, Marty, Maggie, Cooper, Mandi, Taylor, Prudence, James, Peggy, Utah og Timm.

Pepperoni-divisjonenRediger

Round3 brackets.jpg
Carlo VS Marty Cecilia VS Maggie

Onion-divisjonenRediger

Round3 brackets.jpg
Cooper VS Taylor Mandi VS Prudence
  • Cooper vant over Taylor i denne runden. Taylor hadde 107 stemmer, mens Cooper hadde 225 stemmer. Det vil si at Cooper vant med 118 stemmer til sammen. Taylor gikk ikke ut av kampen, men fikk et Wild Card, som vil si at han får en ny sjanse.
  • Prudence vant over Mandi i denne runden. Mandi hadde 150 stemmer, mens Prudence hadde 228 stemmer. Det vil si at Prudence vant med 78 stemmer. Mandi gikk ikke ut av kampen, men fikk et Wild Card, som vil si at hun får en ny sjanse.

Pineapple-divisjonenRediger

Round3 brackets.jpg
James VS Timm Peggy VS Utah
  • James vant over Timm i denne runden. Timm hadde 108 stemmer, mens James hadde 230 stemmer. Det vil si at James vant med 122 stemmer til sammen. Timm gikk ut av kampen.
  • Peggy vant over Utah i denne runden. Utah hadde 162 stemmer, mens Peggy hadde 179 stemmer. Det vil si at Peggy vant med 17 stemmer. Utah gikk ut av kampen.

SemifinalenRediger

Division winners2.jpg
Vinnerne etter runde 3 i alle divisjonene var Carlo Romano, Cecilia, Cooper, Prudence, Peggy og James.

Round4 brackets2.jpg
Carlo VS Cooper Prudence VS Cecilia

Round4 brackets2.jpg
Hvit.png Round4 2a.jpg Hvit.png Round4 2d.jpg
Taylor VS James Peggy VS Mandi
  • James vant over Taylor i denne runden. Taylor hadde 166 stemmer, mens James hadde 217 stemmer. Det vil si at James vant med 51 stemmer til sammen. Taylor gikk ut av kampen.
  • Peggy vant over Mandi i denne runden. Mandi hadde 156 stemmer, mens Peggy hadde 228 stemmer. Det vil si at Peggy vant med 72 stemmer. Mandi gikk ut av kampen.

FinalenRediger

Championshipmatch.jpg

Round5 brackets.jpg
Hvit.png Round5 1c.jpg Hvit.png Round5 1d.jpg
James VS Cooper Prudence VS Peggy

Vinnerne av Papa's Next Chefs 2011 ble Cooper og Prudence, og de skal være sjefer i spillet Papa's Pancakeria.

Hvit.png Winner brackets.jpg Hvit.png Tournament winners.jpg

Tilfeldig wiki