FANDOM

Alle disse delene kan øke styrkene på våpene du skal lage. Disse delene er nødvendige hvis du skal bygge episke våpen, og derfor er det lurt å ta vare på flere av dem så du kan lage flere. Disse delene kan du enten pyndre i kampene eller du kan kjøpe dem hos Gander i Gander's Shop. Du kan berge delene dine når du kaster et våpen du har brukt dem på.

Pilspisser og styrefjærRediger

Disse delene er de viktigste delene når du skal bygge piler for fuglene (eller kyllingene). Det finnes tjuefem pilspisser, en grunnleggende, en med flaksestyrke på, fem med angrepsstyrke på og resten er det to av hver styrke. Det finnes også tjuefem styrefjærer, en grunnleggende, en med flaksestyrke på, tre med angrepsstyrke og livstyrke og på resten er det to av hver.

Macqjb.jpg

Maling og emblemerRediger

Disse er de viktigste delene når du skal lage skjold for sauene. Det finnes tjuefem malingsbokser, en grunnleggende og resten har to av hver. Det finnes også tjuefem emblemer, en grunnleggende, tre med angrepsstyrke, en med holdbarhetsstyrke og på resten er det to av hver. Hvert av embleme er avbildet for å representere deres formål.

656fqx.jpg

HåndtakRediger

Disse er viktige deler når du skal lage sverd, økser, spyd og klubber. På spydene trenger du to håndtak for å lage. Det finnes femti håndtak, en grunnleggende, fem med angrepsstyrke og livsstyrke og på resten er det fire av hver styrke.

33e1yxg.jpg

StaverRediger

Disse er de viktigste delene når du skal lage økser, spyd og klubber. Du trenger tre staver når du skal lage spyd, og derfor er det lurt å spare på mange av dem for å kunne bygge episke spyd. Det finnes femte staver, en grunnleggende, åtte med angrepsstyrke, fem med holdbarhetsstyrke og på resten er det fire av hver.

2zzhts6.jpg

ParerstangRediger

Disse delene bruker du bare når du skal lage sverd. Det finnes tjuefem parerstenger, en grunnleggende, seks med angrepsstyrke, fem med angrepsstyrke og holdbarhetsstyrke, en med holdbarhetsstyrke og på resten er det en av hvert element.

Fyfl8l.jpg

EnderRediger

Disse delene bruker du når du skal lage sverd, øks, spyd og klubbe. De markerer slutten på konstrueringen av håndtak. Det finnes femti ender: en grunnleggende, femten med angrepsstyrke, to med lykkestyrke, fem med angrepsstyrke og livsstyrke og på resten er det tre av hvert element.

Vzhuys.jpg

TriviaRediger

Alle delene har en kode for å representere deres formål.

Trivia.png

Tilfeldig wiki