FANDOM

Hvis du klarer å slå ut alle fiendene og vinner en kamp finner du et ark der det står oppskriften på hvordan du skal lage et episk våpen. Lagingen av episke våpen vil øke en styrke på alle krigerne dine. Effekten varer en hel kamp, selv om det episke våpenet blir ødelagt under kampen. Alle de seks våpentypene har fjorten hver og til sammen blir det åttifire episke våpen. Når du har samlet alle arkene der det står episke våpen, vil kisten tilfeldig gi deg de nødvendige delene til dette våpenet.

Noen steder på denne siden kan det være mangelfullt og noen steder er det bare bilder, men det skal komme mer snart, og hvis du har noe å tilføye så er det bare å gjøre det! Tusen takk for hjelpen!

SverdRediger

  • SW-01: Seasword
    Dette er en gylden gladius med parerstang #XW-19, håndtak #GS-47 og ende #CW-24. Våpenet har et akvarisk design. Denne gir ti mer vannstyrke på alle soldatene.

2h3r9xv.jpg

  • SW-02: Barbarian
    Dette sverdet er ment å se litt barbarisk ut. Sverdbladet er laget av jern, det er parerstang #XS-25, håndtak #GR-25 og ende #CR-31. Dette våpenet har mye skyggestyrke. Denne gir seks holdbarhetsstyrke på alle soldatene.

Jt40mh.jpg

  • SW-03: Stormblade
    Dette er en falchion som er ment for å bruke i storm, men det er ikke sikkert det ser sånn ut. Dette sverdet er laget av bronse og har parerstang #XP-4, håndtak #GD-9 og ende #CD-18. Denne gir fem mer lynstyrke på alle soldatene.

Swd068.jpg

  • SW-04: Strongsword
    Dette er et langsverd laget av stål og kan minne litt fra spillet Remnants of Skystone, og det har delene parerstang #XP-10, håndtak #GP-5 og ende #CP-14. Dette våpenet er sterkere enn Barbarian og øker alle soldatene med seks holdbarhetsstyrke.

35c1ohk.jpg

  • SW-05: Waterblade
    Dette er et våpen med et sverdblad laget av krystall. Man kan si at dette sverdet er en oppgradering av SW-01: Seasword. Dette våpenet har delene parerstang #XP-5, håndtak #GW-16 og ende #CX-44. Dette våpenet øker vannstyrken på alle soldatene.

2u794z7.jpg

  • SW-06: Firebringer
    Dette våpenet har et sverdblad laget av kobber. Det har delene parerstang #XP-12, håndtak #GF-10 og ende #CF-22. Dette våpenet øker flammestyrke på alle soldatene dine. Sverdbladet vil ikke vare så lenge i kampen.

1oki91.jpg

  • SW-07: Shadowsword
    Dette slanke, mørke sverdet kommer til å slå frykt i hjertene til alle skyggefiendene dine. Med sin naturlige skygge-boost har Shadowsword rett til å holde sin navnebror. Dette våpenet vil også gi en bedre luft-boost. Delene som finnes er parerstang #XP-11, håndtak #GS-39 og ende #CS-42. Dette vil gi fem skygge-styrke til alle krigerne dine.

2mhvh3a.jpg

  • SW-08: Starsword
    Stjernene skinner for dette gyldne langsverdet og det kommer til å gi mer flaks til krigerne dine. Man kan si at dette er en oppgradering av Charmblade. Delene du må ha for å lage dette våpenet er parerstang #XD-14, håndtak #GX-43 og ende #CS-43. Dette våpenet vil gi seks hjertestyrke til alle krigerne dine.

Fb945u.jpg

  • SW-09: Windslayer
    Dette kommer snart!

W87s03.jpg

  • SW-10: Electrice
    Dette kommer snart!

119p2s3.jpg

  • SW-11: Bushwhacker
    Dette kommer snart!

Osfozq.jpg

  • SW-12: Stonesbane
    Dette kommer snart!

2i2peu.jpg

  • SW-13: Charmblade
    Dette kommer snart!

23uv09.jpg

  • SW-14: Teslablade
    Dette kommer snart!

30jn3gg.jpg

TriviaRediger

  • "Bushwhacker" var faktisk et ekte våpen under den amerikanske frigjøringskrigen og under andre konflikter. Men det er mer sannsynlig at begrepet kan være en australsk slang som refererer til "machete" som vanligvis brukes til å hakke seg gjennom regnskog. Les mer om dette her.

BuerRediger

  • BW-01: Crystal Bow
    Dette kommer snart!

2q9x6qc.jpg

  • BW-02: Bow of Spades
    Dette kommer snart!

34flm4i.jpg

  • BW-03: Stonepiercer
    Dette kommer snart!

14ch2z5.jpg

  • BW-04: Firefletched Bow
    Dette kommer snart!

Npm5ad.jpg

  • BW-05: Stormstrung
    Dette kommer snart!

29vm95.jpg

  • BW-06: Poseidon's Bow
    Dette kommer snart!

18k83r.jpg

KOMMER MER SNART!

Celebrity star.png Utvalgt artikkel:
Denne artikkelen er en utvalgt artikkel for Flipline Studios Wiki og var på Flipline Studios Wiki sin hovedside for en periode. Du kan se flere utvalgte artikler her.

Tilfeldig wiki